3 Mart 2012 Cumartesi

ANAOKULU OKUL ÖNCESİ ETKİNLİKLER

İkiye katlanılan renkli fon kartonların içine mukavva yerleştirilir. Kaç sayfa yapılacaksa aynı işlem tekrarlanır, hepsini üst üste koyup kenarlarından yapıştırılır. Böylece sayfalar oluşur, kapak içinse fon kartonu ikiye katlayıp yarısını önüne yarısını son sayfanın arkasına yapıştırılır (aralarına yine mukavva koyulur)cilt gibi olur. Sonra hayvanları ve detayları yerleştirip kitap tamamlanır. Umarım açıklayıcı olmuştur.
]
kahverengidir tüylerim,kemik yemeyi çok severim,bir havlamam yeter,
sizleri korumaktır görevim,bilin bakalım ben kimim?

ana kucağı gibi yumuşacık tüylerim,pamuk gibi beyazdır rengim,
meee diye seslenir ot yerim,süyümle besler yünümle giydiririm
bilin bakalım ben kimim?

sıcacık soba başıdır yerim,süt içmeyi pek severim,
farenin korkulu rüyası,evinizin neşesiyim,
miyavv miyavv bilemezseniz ben kimim hepinize küserim

altın sarısı rengim, beyazıda severim,gölde yüzerken vak vak derim
paytak paytak yürüyüşümle, en sevimli benim

biz kocaman bir aileyiz,çalışmayı çok severiz
çiçek çiçek dolaşıp bal yapmaktır işimiz
vızzz vızzzz biz heryerdeyiz,altıgen kovandır evimiz
hep birlikte söyleyin biz kimiz?

siyah beyazdır rengim, yazın ot kışın saman yerim
arkadaşım koyunlara inat en güzel süt benim
möö möö tahmin edin ben kimim?

gıt gıt gıdak yumurtam çok sıcak,dışı sert içi yumuşak
kümesim çok uzak,hem karnımda aç
adımı söylesenizde, hepbirlikte doyursak.




alıntı kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder